Godmorgon folket

Vaknade vid halv 12 typ elr något sånt.
Igår var jag sjukt trött.
Var meningen att jag skulle lägga mig och kolla på sommaren med Göran.
Men jag orkade inte, så jag kollade lite på curling ist.
Jag fattar ingenting av det, och det är drygt och a.
Men jag låg och smsa också, men jag somnade då och då.
Men jag vaknade som tur var, sen var det tänkt att jag skulle sova vid halv 2 typ.
Men så blev det inte, jag vaknade till vid 2.
Så jag orkade va vaken till 3 ist, duktig jag!

Men idag blir det iaf Hannah en stund!
Sen gudstjänst skulle jag tro...
Men det brukar vara lite roligt ändå, när det är roligt folk där och så.
Men nu ska jag kolla bloggar, sen göra mig i ordning.
Skriver mer senare pusssssss så länge


hihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0