Godmorgon bloggen

Vaknade nyss när mamma ringde och bad mig komma till ishallen.
Men jag ville inte dit så jag gick till datorn som tur var va på!
Så nu sitter jag och äter och kollar lite på TV.
Igår när jag la mig så kollade jag på en film ocn smsa.
Men jag somnade efter typ 10 min.
Sen kommer mamma upp och väckte mig och bad mig stänga av filmen, för jag kollade på min bärbara, och då hade jag fått sms, och då var klockan 1 och då satte jag mig och började smsa till 20 över 2.
Lite cool är jag ju eller hur? :)

Men idag blir det nog Annie
 skulle vart med Christoffer men det blir nog inte så tyvärr... :(
Får se vad vi ska göra isf!
Men nu ska jag ta mig en dusch!
Hörs senare puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0