Godmorgon bloggen

Vaknade vid 10 typ.
Och jag blev sur, jag trodde jag skulle typ sova till 12 elr något idag.
Men jag vaknade 10.
Natten har inte vart så rolig men ändå.
Misstolka inte tack, hahah.
Men jag klarade mig ändå, vilket jag trodde jag inte skulle göra.
Somade runt halv 3 eller något sånt.
Men jag sov som vanligt, vaknade med huvudvärk som alltid typ.
M A S S A   K Ä R L E K   Ä N D Å.

Men idag ska jag till stan med Annie!
Först ska hon klippa sig vid 1 sen så ska vi gå runt där ett tag.
Det blir nog massssssa kul!
Ska ju inte köpa så mycket, men något blir det nog!
Men jag skriver mer senare innan jag åker skulle jag tro.
Hoppas ni får en bra dag alla söta läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0