Godmorgon bloggen

HejsanHejsan!

Vaknade tidigt idag... :(
Då blev jag sur när jag inte kunde somna om.
Men det var bara att gå upp ändå.
Igår kväll kollade jag på "sommaren med Göran" med Tobias.
Men Tobias somnade ganska fort så a, men jag kollade klart.
Så den var slut vid kvart i 1 eller något sånt typ.
Så gick jag inte till mig och så somnade jag på en gång.
Fast a, jag ville inte sova, jag ville smsa, men jag fick inga sms.
Eller jo, vid kvart över 1 inatt när jag sov-.-
Men då vaknade jag inte, jag vaknade vid 3 och såg dom smsen.
Sen vaknade jag av att jag fick sms vid 6 !!!
Då fick jag från Christofffer som frågade om jag var vaken, jo visst var jag vaken.
Men jag somnade om ganska fort ändå.
Hade en rolig dröm inatt också, hihihiih.
Men aja, nu ska jag gå på toa, sen ut och leka i snön tror jag!
Det är lite mysigt även om jag hatar snön.
Men vi hörs senare pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0