Godmorgon bloggen

Vaknade vid 9 när pappa skrek från datorn.
Då blev jag riktigt sur, så jag är på dåligt humör typ.
Jag är känslig när det gäller sånt.
Hade velat sova länge idag, men det gick ju då inte
Igår kväll skulle jag kolla på en film, men det blev i taket lyser stjärnorna
så himla skräll mig!
Sen när den var slut låg jag och smsa lite, så somnade jag tjugo i 2.

Men idag vet jag inte riktigt än vad det blir.
Måste iaf plugga lite, och läääääsa -.-
Måste ju läsa ut 10 böcker innan skolan slutar, och jag har läst 5 tror jag.
Så jag måste skynda mig lite..

Men nu ska jag kolla lite bloggar och så.
Men vi hörs senare, ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0