Ganska coolt nu när man tänker efter

Jag tror jag inte har sagt det här på bloggen.
Men jag har faktiskt träffat Johan Palm 2 gånger.
Det är faktiskt rätt coolt nu när man tänker efter.
Jag tror faktiskt att jag inte ens har skrivit något om honom på min blogg.
Jag har varit ett stort fan av han kan man säga.
Inte så jag dör liksom, men ja har gillat han as mycket.
Men nu har jag liksom glömt bort han, har liksom skaffat nya idoler typ.
Men jag tycker fortfarande om han jäte mycket, så jag och Hannah hoppas att vi ska få träffa honom till sommaren.



Kommentarer
Postat av: hannah

det heter inte hoppas. vi SKA se han som bara den i sommar ;) han är ju världens bästa kille.

så det är ju självklart att vi ska se honom! :) <3

2010-02-22 @ 20:17:04
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0