färdig för att åka till Hannah nu!

Nu är jag klar!
Fast jag funderar på om jag ska ta något att äta innan jag åker till Hannah.
Får se hur jag gör.
Men när jag kommer till Hannah ska vi iaf spela monopol.
Bara för det är sjukt kul, och för jag äger ut Hannah på det.
Fast nu säger Hannah att vi inte kan va hos henne.
Så nu vet vi inte hur det blir.
Jag vill inte va här, men det löser sig nog!
Nu kom jag på en bra idé, att hon ska ta med spelet i hennes stora väska!
Det blir super bra tror jag! :D
Ajaaaaaaa, nu orkar jag inte skriva mer, hörs senare idag!
Hoppas ni får en bra dag alla söta läsare ♥


Jag är hur kär som helst i min söta tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0