...

Berätta 10 sanningar om dig

Jag är rädd av mig (cykla själv när det är mörkt, vara själv när det är mörkt osv)
Jag gillar inte att kolla på engelskafilmer, för jag orkar inte läsa texten
Jag klarar mig inte utan att skicka sms.
Jag har bara vart i Sverige och i Danmark.
Jag är blyg av mig när det gäller killar iaf i början.
Jag gillar att vara ute och träffa folk!
Jag tycker att Wallander och Beck är det bästa som finns.
Jag älskar att kolla på Hannah Montana.
När jag har pengar, så måste jag bli av med dom.
Jag gillar att gå i mjukisbyxor och tjocktröja

Berätta 5 saker du älskar

SOMMAREN
Vara ute på sjön och badaaaaaaaaaa med folk.
Åka bort till något ställe med folk och ta det lugnt ett tag.
Att bara åka hem efter skolan och lägga sig i sängen och kolla TV.
Att dansa!

Berätta 5 saker du avskyr

Folk som är alldeles för känsliga.
Vintern.
Folk som säger saker, som egentligen inte vet någonting om mig
Ormar ofc.
Att vara själv när det är mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0