Dans snart ! :D

Nu är det bara 1 timme och 25 min kvar tills dansen börjar.
Sååååå jävla gött, fast jag mår inte så jätte bra.
Har ont i huvudet och halsen och så.
Men klart jag ska dansa ändå!
Har nyss kollat på TV och haft det as gött.
Jag älskar att bara åka hem från skolan och ta det lugnt.
Mamma tror att jag inte har några kompisar, men det är bara så himla gött att ta det lugnt efter en dag i skolan så!
Men nu ska jag leta recept på våfflor, mamma frågade om vi skulle göra det.
Och det blir super bra, för det är super gott! :D
Kanske skriver mer sen efter dansen får se vad jag orkar med!
Annars hörs vi imorgon om jag lever efter beeptestet...
Jag har fått as dålig kondis efter jag slutade i fotbollen
så jag bill börja i fotboll igen, och det är as kul med fotboll tycker jag!
Men aja, ha en fortsatt bra dag!
Tänkt att lägga upp en bild, men usch nej! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0