Dagen har varit super idag också!

Är hemma nu och äter och så.
Ska till Hannah snart igen och kolla på melodifestivalen och så.
Så det blir myssssss!
Dagen har varit bra iaf, vi åkte in till stan vid halv 2.
Sen började vi kolla i stan efter väska.
Hannah hitta en as fin väska så hon köpte den.
Jag hittade också en, men jag hade inte pengar....
Elr jag hade det, men jag ville som sagt inte betala den själv.
Så jag kanske får den av mamma någon dag!
På vägen dit såg jag en bäääääver.
Jag blev lycklig då, jag var som ett litet barn när jag såg den.
Lite små gulligt tycker jag!
Men sen åkte vi hem och så, sen köpte vi chips och dipp som vi ska ha sen.
Så det här blir riktigt mysigt iaf.
Bilder från dagen kommer senare när hannah har lagt in (a)
Men nu ska jag snart åka pusssss på er


Pusssssss på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0