Dagen har varit super bra

Kom hem från stan vad halv 5 typ.
Och det har varit riktigt kul tycker jag!
Köpte som sagt inget typ, sparar ju pengar.
Men jag köpte 3 saker: Foundation Ansiktsmask och en tröja!
Kommer bild på tröjan senare tror jag, orkar inte lägga in bilder nu!
Annie köpte typ hur mycket som helst, så a.
Men i början var hon lite snål, men sen köpte hon hur mycket som helst.
Och så klippte hon sig också, det blev bra.
Bara lite synd om henne, hon vill ju ha långt hår och så sen så klippte dom as mycket på henne eftersom det var så slitet, men det växer ut.
Men jag fårstör att det är jobbigt, jag började gråta sist jag klippte mig.
Och så kasta jag min borste i golvet så den gick sönder.
Nu blir det nog inte så, ska klippa mig på onsdag!
Då ska jag typ fixa håret mer och så, få det lite bättre och så.
Sen ska jag nog bleka håret också! (Y)
Men iaf, dagen i stan har vart jätte bra!
Och sen när vi kom hem åkte vi till mig.
Sen åkte vi och hyrde film, då blev det den där beck filmen.
Jag och Hannah såg den ju på bio typ, och jag tyckte den var as.
Och den var lika bra idag också! (Y)

Men nu ska jag tvätta mig, och sen blir det ansiktsmask tror jag.
Skriver mer senare pussssss


Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Kul!

Gillar du smycken från cocoo.se?

Kram

2010-02-27 @ 00:32:02
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: annie

mitt hår är borta :(

2010-02-27 @ 22:56:43
URL: http://annieaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0