Bilder från igår.

Dagen igår var ju super bra.
Vi skulle ju åka pulka men det blev inte så, för vi hittade ingen.
Så vi gick och åt, sen så skulle vi köpa godis, så det gjorde vi.
Sen på vägen hem var det sviiiiin kallt, så vi sprang hem.
Sen när vi kom in satte vi oss vid datorn och så.
Vi dampade lite på bdb och så, och det gick faktiskt riktigt bra.
Och så skulle vi spela lite på facebook och så, haha, helt ovärt tycker jag.
Så satt vi vid datorn ett tag, sen så skulle vi köra sing star.
Och jag ägde ut Hannah iaf, sen skulle jag hem och äta och så.
Så mamma kom och hämtade mig, och så.
Taaaaaaaaaaaaack för dagen Hannah! ♥


Pussssss på dig.


Här skulle jag gå i snön, och som ni ser gick det till knänen..


Så gick det sen när jag skulle hoppa. hahah snyggt.


Yeeeeeeeah, hannah är cool.

Det får bli sista bilden, tack för dagen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0