Amen gud så söt ♥

Hihihi, jag är lite smått glad ändå!

Har precis gjort mig i ordning, orkar inte fixa håret idag så det gick fort.
Har även kollat lite på TV och så, för jag har lite ont i huvudet.
Men det är bara att bita ihop, för jag ska vara med Hannah ju!
Ska bara äta lite och så, sen åker jag nog till Hannah!
Det är ju mycket bättre väder idag, så jag kan nog cykla idag också!
Var ute lite förut också, men jag gick in efter typ 15 min.
Tina Griberg gillar inte snö..
Men nu ska jag bara vänta på mat och prata lite med Hannah
sen åker jag till Hannah, vi kanske ska se nya wallander filmen om den har kommit ut, jag tror den ska komma på tisdag elr något, men man kan alltid hoppas! :)
Men jag kanske bloggar när jag är hos Hannah, annars hörs vi ikväll typ.
Ha en bra dag alla söta läsare, kram på er ♥


Bjuder på bilden


Kommentarer
Postat av: -hannah

ah men vilken snygg brud!

har du hennes nummer? :o

2010-02-21 @ 13:55:20
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: Josie

Söt bild :)

2010-02-21 @ 19:02:53
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0