Åker till skolan nu snart!

Nu har jag precis gjort mig klar och så.
Har lyssnat på MTV och jag älskar det.
För dom spelar typ bara bra låtar ! :D
Och så har jag försökt att äta lite, men det gick inge bra.
Jag kan inte äta direkt på morgon, jag mår bara illa då tyvärr.
Och jag har inga pengar heller, så jag kan inte köpa något.
Jag är tyvärr pank nu, men jag får snart min månadspeng.
Men jag håller ju på att spara till en Iphone så a.
Min bror ska köpa en snart, för han fick ju massa pengar igår plus att han hade as mycket pengar innan, och jag blir så himla avundsjuk om han köper en innan mig..
Men nu ska jag snart ta och åka.
Hörs när jag kommer hem.
Ha en bra dag folket pusss på er

Bjuder verkligen på bilden.

Jag ser verkligen damp ut idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0