4 Februari

Grattis till Olle som fyller år idag!
Du får ha en jätte bra dag Olle! :D


Men nu har jag precis kommit hem från skolan.
Hände inte så mycket i skolan, bara att jag inte mådde bra.
Men det gick över som tur var!
Annars har det inte hänt så mycket vad jag kommer på!
Men idag blir det bara att vara hemma och göra läxa och sånt.
Får se vad som händer ikväll det blir väl film eller något!

Men nu ska jag göra smörgåsar och kolla I Taket Lyser Stjärnorna!
Jag har kollat på den varje dag typ, alla utom igår då hann jag inte!
Jag verkligen älskar den!
Men iaf, så ska jag kolla på den och så ska jag göra spanskan!
Men vi hörs senare pussssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0