27 Februari

Hejssssssssan bloggen.
Vaknade vid 10 av att tobias spelade musik på datorn.
Sur vart jag, men det gjorde inte så mycket ändå.
Jag gick ner och kollade på hitta nemo ist.
Hur söt film som helst, DORIS ÄR COOOOOOL!
Aja, nu har jag precis gjort mig i ordning.
Så nu ska jag och Hannah åka till stan snart.
Vi ska kolla på väska och så.
Så jag får pengar av mamma till det, bara för hon är så snäll.
Men jag skriver mer när jag kommer hem.
Kanske kommer bilder också.
Och så kommer det 1 bild från igår på stan med Annie.
Alla bilder blev så fula....
Men jag får bjuda på en, för jag är så snäll.
Men vi hörs senare pussssssss på er


Sötaste filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0