23:57

Nu sitter jag här och är sjukt trött.
Duschade förut också, så jag har precis fixat håret klart!
Kollade aldrig på Beck heller, satt här vid datorn och duschade.
Så det blev inte så, men jag hade sett den några gånger så.
Men jag vet inte om jag orkar sitta här längre.
Så jag kanske ska kolla på en film elr något, får se vad jag gör.
Men det här blir nog sista inlägget idag tror jag.
Men imorgon ska jag vara med Hannah en stund.
Sen ska jag på gudstjänst med Annie?
Jaaaaaaaaag orkar inte gå, men jag måste tyvärr.
Men vi hörs imorgon skulle jag tro.
Elr jag vet att vi hörs imorgon heheh.
Ajaaaaaaaaa godnatt med er! ♥

Hahaha, mobba inte min söta utväxt jag har heller

Men är vi inte söta? och där är min t-shirt jag köpte igår, fin va? :)
Ä L S K A R  D E N ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0