21:27

Kom hem vid 7 elr något sånt.
Och det har varit en rolig dag tycker jag!
Nu håller jag på att kolla på Melodifestivalen typ.
Och han Eric tycker jag är riktigt snygg bara så ni vet.
Och så sitter jag och äter pizzabullar.
Jag har blivit helt nörd i det nu, men det är ju riktigt gott tycker jag.

Imorgon ska jag va hemma och städa ett tag.
För Tobias ska ha kalas imorgon.
Och jag tycker sånt är så mysigt, men lite avundsjuk är man ju.
Jag vill ju också ha presenter..
Men det är roligt att träffa släkten och så.
Det blir mycket roligt iår, med kalas och sånt!
Vilket som är riktigt kul!

Men nu ska jag kolla TV igen.
Hörs senare skulle jag tro! :)
Pussssssar

Det är ju det här Tina önskar sig mest utav allt.
Och vilket jag ska ha, jag sparar ju till det här och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0