2 Februari

Hejsan bloggen.
Dålig på att blogga känner jag, men jag börjar tröttna
och det kanske ni har märkt.
Jag ska skaffa ett nytt liv utanför den här datorn.
Mamma är trött på att jag sitter vid datorn, och allt möjligt.
Så jag vet inte riktigt hur länge jag orkar ha blogg längre heller.
För jag orkar verkligen inte ibland, speciellt inte när jag är med folk.
För jag vill göra annat än att sitta vid datorn när jag är med folk!
Jag vill göra annat då liksom så a.

Men idag var det skola.
Hade 3 lektioner och det var tema så det var kul!
Fast sista passet gjorde vi teknik 8 och det gick ganska bra tror jag!
Sen efter det stod jag och massa folk ute och pratade en stund
sen åkte jag, Annie, Andreas och Kristian till ceylan eller inte Andreas.
Han dissade oss precis innan så åkte han!
Och vi satt där inne i typ 2 timmar typ.
För när vi hade ätit upp kommer Nicklas, Patrik och Karlsson
så dom skulle också äta, så satt vi med dom.
Sen efter det åkte vi hem till mig och drygade!
Sen när Kristian åkte hem satt jag och Annie och pratade
sen satte vi oss vid datorn sen skulle hon hem och äta
och nu sitter jag här helt själv.
Jag gillar inte att vara själv hemma...
Sen hjälper det inte när folk skrämmer livet ur mig heller..

Men sen vid 10 ska jag kolla paradise hotel!
Final idag så det blir spännande.
Men nu ska jag göra något vid datorn!
Hörs säkert senare eller något sånt!
Pussss på er!


Tina Griberg älskar sin Annie Axelsson! ♥

Man växer ifrån saker och ting.
Alla är inte lika, jag gillar det och endel inte
men du och jag förstår varandra precis.

Kommentarer
Postat av: annie

stämmer!

jag älskar dig tina, du är bäst! :)<3

2010-02-04 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0