19:21

Nu har jag precis kollat klart på i taket lyser stjärnorna.
Mamma fixade VLC till mig så jag kunde se filmen.
Jag är för dålig för att fixa sånt jag... heheh
Och jag tycker han Oscar i filmen också är enormt fin!
Varför ska dom vara så snygga för? :o

Han var inte så himla snygg på bilden.
Men i filmen är han riktigt fin!

Men jag har ätit och så nu också, och nu vet jag inte vad jag ska göra!
Något hittar jag nog på skulle jag tro!
Men ska kolla på paradise hotel vid 10 också!
MEn det är ganska långt kvar.
Men jag får väl sitta vid datorn tills dess, men det gör inget! :D
Vi hörs senare!

Just det, har tagit bort lösnaglarna.
Det blev så fult, och a.
Men jag ska köpa bättre någon annan gång.
För det behövs, så fort jag tog bort det började jag bita på naglarna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0