Varför är alltid cola godare när man längtar efter det än när man är dricker det? ;o

Nu har jag precis kommit hem från Hannah! Och dagen har varit massa mys!
" *ehhhhm, host * Jag har lite ont i halsen jag.."
Du är inge rolig Hannah :( inte ett dugg.. Men vi har iaf sjungit singstar, och hon fick stryk av mig! Kung jag. Dock för att hennes mick inte funka..
Sen kom mamma och hämtade mig för att jag skulle äta, sen åkte jag tillbaka dit för att chilla lite, sen spelade vi kort, och jag ägde ut henne!
Efter det blev det att spela buzz, och jag förlorade, hade bara otur idag..
Men tack för dagen Hannnnnah Hamberg ♥

Nu sitter jag här och dricker cola, som inte var gott.. hmm..
Men jag tror jag ska lägga mig och kolla på någon film och smsa lite!
Vi höööörs imorgon, godnatt med er!'


Tycker inte Hannah behöver en ny TV ;o

Kommentarer
Postat av: Hannah

Asså det är svårt att förklara.

men den där tvn och jag har minnen.. fina minnen.

aldrig ska jag svika den....

och jag vet att du är avundsjuk på att jag har en sån stor och fin tv ! :)

2010-12-18 @ 22:49:42
URL: http://hannahhamberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0