skyll inte på minneskortet hannah ..

Det är något fel på min vän Hannah Hamberg. Blir liiiite äcklad av dig. Elr inte lite. Jag typ dog igår kväll och idag, kan inte sluta tänka på det och det är riktigt illa. Kommer spy imorgon, och jag är fan helt seriös.

Dagen har iaf varit super bra! Jag och Hannah åkte till henne för att plugga, och det gick bra tills jag inte orkade mer, då gick jag till Hannahs garderob och letade kläder, hittade 3 t-shirtar som jag fick låna av henne, och så ska jag låna en klänning av henne när jag sticker till Thaiiiland. Sen kollade vi datornnnn lite, och jag jämförde mig med 2 personer, och ja, vad kom vi fram till? ;o

Jag har ett problem.... Som jag kom fram till i morse när jag skulle duscha. och det är att jag inte kan knäppa upp min bh pga min handled.. :( Det är inte okej. Måste ha hjälp ;o

Men nu ska jag lägga mig och lyssna på musik, viii hörs imorgon!
Hejjjjjjj


Bjuder på en bild från tidigare idag!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Du får mig att låta as äcklig ju. Och ja vi kom fram till att du var jävligt ful.... Och du , det där med bh:n kan jag fixa!

2010-12-01 @ 22:31:43
URL: http://Hannahhamberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0