nuuuu är jag sjukt taggad!

Nu ska jag bara packa allt jag ska ha med mig! det är mycket grejer vill jag lova!
Sen kör mamma mig till Annie, så ska jag avra där hela kvällen! Hur grymt är inte det?
Jooo det är så sjuuuukt grymt! vi kommer ha sjukt kul! Kameran hänger med! (Y)
Mitt inlägg tror jag kommer om sista minuten av 2010 (Y) Om inget går fel!
Vi hörs imorgon skulle jag tro! Sover hos Annie så ah! :)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER MINA UNDERBARA LÄSARE!


Bjuder på en bild idag också, bara för jag är så snäll! (a)

Kommentarer
Postat av: Kåtast

Knulla imorgon elr? Din fitta behöver det!

2011-01-01 @ 13:13:13
Postat av: Tinaaaaaaaa

svar: om det är någon som behöver det är det du.

2011-01-01 @ 17:31:59
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0