MIN BLUEEEETOOH FUNKAR

Så himla skönt, det var på tiden, tror det var mamma som fixade den igår!
Så nu kommer det komma fler bilder förhoppningsvis!

Dagen har varit grym! Boll & Dans dagen var riktigt rolig, förutom min handled som inte ville riktigt, men det går bra nu. För den har fått vila nu!
Dock så vann vi inte... 9D vann, lite oväntat! ;) Hihih Men dagen var grym, efter skolan blev det att va med Hannah, först gjorde vi oss lite mat, sen visade jag charmiga bilder på mig, hon fick sig ett gott skratt iaf! hahah. Tänk hur man har sett ut en gång i tiden! :) haha.
Hon åkte hem runt 6 elr något, lite små tråkigt så, men vi ska nog va imorgon? ;) haha.
Nu har jag iaf precis kommit ur duschen, tog en lång dusch idag! Grymt skönt.
Och nu ska jag göra något åt mitt torra ansikte, det svider ;o haha.


Den här tjejen alltså. Du är en av dom allra bästa vännerna jag klarar mig inte utan dig♥

Kommentarer
Postat av: Hannah hamberg

duuuuuuuuuuu som är bäst, och jag älskar dig mest utav allt ! <3

2010-12-17 @ 20:41:31
URL: http://hannahhamberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0