jag tar livet av mig snart..

.. helt ärligt alltså... känns som jag kan spy när som helst. Det här är det värsta som finns. Usssssssssssssssssch. Tror jag ska gå och dränka mig i min säng nu.

Om vi ska prata om dagen har den varit extremt mysig. Dog i ishallen, tyckte det var as roligt jag, lite julkänslor fick man ju iaf.
På väg till centrum var jag och Hannah extremt gulliga, vi gick och höll varandra i handen för att hon hade inga vantar, så jag skulle värma dom! :) Och sen dog jag och HAnnah, för jag gick och sjöng " Staffan..." sången ni vet? Ah, så gjorde jag en as rolig sak, så då fick Hannah ett damp anfall elr något. Sen slingade jag håret på Hannah, och det blev extremt bra. Jag måste vara kung på det elr något? Ska börja ta betalt, kommer bli rik jag! Tar en bild från Hannah så ni får se, blev grymt snyggt! Efter vi hade slingat blev jag deprimerad, så jag trodde jag skulle ta livet av mig. Men det ska jag göra i min säng nu. Och nu har jag precis kommit hem. Så ah, dagen har varit extremt mysig.

Godnatt med er! Vi hörs nog imorgon skulle jag tro, om jag lever då ;o

Håret ser lite gult ut på bilden, men jag skyller på lampan! ;)
Det blev grymt snyggt måste jag säga! Jag är stolt över mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0