går inte att beskriva den här smärtan.

Min hand vill döda mig elr något, det blir bara värre och värre, och det är hemskt.

Sundsta ÄGDE sönder. Elr ah, var på Älvkullen men det hör till Sundsta.
Jag är mest sugen på Älvkullen nu, eftersom jag inte vet hur det är på Klara ännu.
Men John Bauer kan ju ta sig elr något, värdelöst om ni frågar mig och jag skojar inte.

Imorgon blir det skola och så ska jag nog till doktorn med min hand, för jag har sååååå jävla ont så jag börjar gråta snart elr seriöst alltså.
Efter det blir det att va med Hannah, och då sticker vi in till stan för hon ska köpa en klänning till jul ! Sååååå det blir mysigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0