Allt känns så jääävla bra nu...

.... förutom min lilla klump i magen jag har. Men skit samma! ;o

Kom precis hem från en mysig kväll hos Annie !
Jag och Annie började med att spela wii! Sedan kom Jocke och ägde ut oss till tusen..
Helt sjukt va roligt vi hade ! Mycket skratt och damp blev det. hiihih . jadu.
Men nu har jag sjukt ont i min mage... Lite orolig jag.. :(
Men taaaaaack så hemskt mycket för dagen! Ni är underbara ! ♥

Imorgon kommer Hannah runt kvart över 11 tror jag det var.
Så ska vi köra Wii " Just Dance 2 " alltsåååå. Hela dagen också!


Bild från stan tidigare idag! :)


Finns ingen sötare hund!


Gryyyyyyyyyyymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0