8 December 2010

Tjenare !

Här sitter jag med en filt runt mig, och halv blött hår och bara chillar sönder!
Vaknade i morse och hade as ont i huvudet och mådde illa, så det blev ingen skola för min del, så dagen har jag tillbringat i min säng. Och så har jag kollat på Hajen 2 som jag inte kollade klart på igår, Hannah Montana The movie blev det också. Och självklart så kollade jag på The last song. Massa minnen till den filmen :( Nu har jag bara lite ont i huvudet, så det hinner nog gå över tills imorgon, klarar inte av att va hemma. Känns som jag missar as mycket i skolan när jag är borta!
Men nu ska jag kolla på Vem kan slå Filip och Fredrik! :) pusss på er! ♥


Jag vill ha våååååår och sommar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0