7 December 2010

Hej på er!

NUUU ÄR JAG SUR.
jag hade skrivit as mycket, så råkade jag ta bort det. Så nu orkar jag inte skriva så mycket. Jag som var så glad för 1 minut sen!

För det första ska ni få veta något kungligt! JAG KLARADDE MATTEPROVET!
Jag var så sjukt glad då, ville typ hoppa och skrika och skit när jag såg att jag klarade det!
Och så har jag gjort 2 prov idag, och det gick bra! Och nu sitter jag och skriver svenska!
Jag är på plugghumör idag. ah nästan iaf. hihi.
Om en stund ska jag till klaragymnasiet och kolla lite! Det blir intressant!
Sen hem och plugga igen! Det är alltid trevligt att plugga elr hur? ;) hihi

Men nu ska jag skriva klart Svenskan, vi hörs nog senare! Pusss på er!


En film som vi såg på svenskan som jag skriver om nu!
Ni borde se den, den är faktiskt bra! :) hihi


Kommentarer
Postat av: matilda

Du och jag är kungliga som klarade matte provet! :D

2010-12-07 @ 17:02:27
URL: http://trilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0