6 December 2010

Hej på er!
Ska bara blogga snabbt nu, för jag måste plugga nu! Har fullt upp hela veckan! :(
Dagen har iaf varit bra, så det är as bra. Det hände något kul i skolan, men jag kommer inte ihåg vad det var. Aja, kanske kommer på senare!
Men nu måste jag plugga, tänkte bara blogga snabbt!

Occcccccch du Vickiiiiiii, du har ju fått snöflingor i din blogg, men när jag har försökt kommer det inte upp. Jag har gjort rätt, men jag får inte fram några. Kan du hjälpa mig när du ser det här? Elr ah, när du kan ! :) hihihi vore jätte gulligt ! :)



Tror jag har en framtid som konstnär faktiskt, helt ärligt alltså.
Lite gullig blev den ju iaf ! Hihihi !

Kommentarer
Postat av: Hannah

Han är lite lik dig Tina .... Dock lite sötare :))))))

2010-12-06 @ 21:03:28
URL: http://Hannahhamberg.bubbleroom.se
Postat av: Victoria

ahejjru sötnos :)

Sure, tryck upp mig på msn när du hinner, behöver få lösenord och stuff. Men självklart hjälper jag dig :D

2010-12-06 @ 21:56:11
URL: http://liitenv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0