5 December 2010

Godmorgon på er!
Vaknade runt 11 och hade jätte ont i mitt huvud, men nu har det gått över.
Spelade NHL med min bror nyss, och det är riktiga sommarminnen faktiskt. Saknar sommaren väldigt mycket vill jag lova. Tänk om det kunde bli så bra som det var då...  Men nu ska jag iaf hoppa in i duschen! Har massa att göra idag. Skulle vart med Hannah idag. Men jag vet inte om jag hinner alltså. Har 1 prov och massa inlämingar den här veckan så jag måste plugga, och så vill mamma att jag ska göra lussekatter med henne ;o så jag hinner nog inte va med min kära vän Hannah Hamberg idag! :(
Men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs senare ! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0