4 December 2010

Godkväll gott folk !

Vad tyckte ni om idol? Elr ni behöver inte säga något. Det är ILLA, vadå Minnah till final?
Aja, nu ska jag inte tråka ut er med massa gnäll om idol.

Dagen har iaf varit bra, jag åkte till doktorn vid halv 11, och det var någon överansträning i mina sener till tummen, så jag fick smärtstillande som jag ska ta i 5 dagar nu. och så har dom plåstrat om min hand. DOM RAKADE MIN ARM ;o Jag blev as paff när han sa att han skulle raka min arm ;o haha. Fatta hur snyggt det kommer bli sen.
Egentligen får jag inte använda vänster handen något, men det är ju svårt att låta bli!
Efter skolan så åkte jag och HAnnah till stan för hon skulle köpa klänning, och det tog ett tag innan hon hittade en bra, men tillsut hittade hon en jätte fin klänning så det blev bra.
Och sen blev det att kolla på idol hos Hannah, sover här inatt också! Så det blir mysigt!


Charmig bild från i julas ! Alltid lika söta hiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0