4 December 2010

Hej på er!
Vet redan att jag har skrivit vad det är för datum idag, men kom inte på någon bättre, så jag skriver den igen! Nu sitter jag här och väntar på att Hannah ska bli klar, rätt dryg hon. Hon sa att vi inte skulle tvätta håret, så jag gjorde inte det. Men nu gjorde hon det ändå :( Aja, hon är nog klar snart! Då blir det nog att gå ner till centrum och kolla, det är väl julmarknad idag? För er som bor här och kanske vet? Men vi ska nog baka julgodis också! Värsta mysigt. Har inte fått några julkänslor ännu, men det kommer väl!

Men jag bloggar mer senare skulle jag tro !


Om ni undrar varför jag har tejp så är det ju för min handled. Men ah, det är borta lite, så jag måste åka hem och ta på mer!

Och jag bjuder på 2 konstiga bilder idag. Sista är ju lite damp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0