30 December 2010

Man kan väl säga att det är sista dagen på 2010, fast ah imorgon då.

Men Godmorgon iaf !

Nu har en trött Tina vaknat. Första natten jag har sovit på några dagar nu.
Dock så vaknade jag och mådde illa som fan, en klump i min lila mage.
Idag blir det bara att ta det lugnt, och laddar för imorgon dåååå blir det kul!

Gårdagen var också bra, dock var folket elaka ! :( Det var jag, Hannah, Nygren först, så spelade vi lite wii, sen frågade vi om Jacob ville va med, och det ville han, så då kollade vi på film. Och då är dom så sjukt elaka, jag fick ligga på mitt golv? ;o Dom andra låg i sängen och i soffan, men jag som bor här fick ligga på golvet? :( Elakt.. riktigt elakt... Men det var ganska skönt ändå, för jag sov typ hela tiden. Och så fick jag äta kall med för dom krånglade så. usch, dom var elaka! :( Dom åkte runt halv 2 elr något tror jag, och då var det bara att lägga sig och sova.


Bild i repris. men det är så sjukt cool. dock så är det nog inte så många som fattar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0