29 December 2010

Hej på er!

Förlåt för att jag har varit så dålig på att blogga, men har inte haft ork. Vill inte gnälla så på bloggen.
Men nu får det bli så. Eller ah, bara i det här inlägget ska jag försöka med..

Sov hos hannah från måndag till tisdag, och jag mådde verkligen skit, hade gjort det hela dagen pga min dröm jag hade. Sen på kvällen så fick jag reda på att den var sannnnn, så det var nog första gången jag grät hos Hannah tror jag. Så den natten sov jag inte så mycket heller. Men när vi hade vaknat så gjorde vi oss i ornding och stack till bergvik en stund, måste säga att hannah är rätt duktig på att köpa kläder.. ;) Efter det stack vi hem till mig för att spela Just Dance 2, och min kropp orkar inte dansa mer, har dansat i minst 10 timmar nu tror jag ;o Jag har träningsvärk i mina vader, armar och mage.. Aja, efter att ha dansat i några timmar gick vi hem till Hannah för att vi skulle lämna in en film, och det är så hemskt kallt ute, så mina fötter frös till is eller något, för jag använder inte vinterskor, så jag har mina svarta kawasakiskor. Så jag och Hannah bytte skor, för hon tyckte jag var så dryg på att gå. haha. Sen när vi kom hem till mig igen så fortsätta vi att dansa, men jag orkade inte så mycket. Och så hade jag så ont i min rumpa :( För i måndagskväll så skulle jag och Hannah gå och hyra film, så hade jag fel skor på mig, så jag ramlade :( Så jag har as ont i min rumpa :(
Och vi 10 så åkte Hannah hem, och jag måste säga att jag gillar min Hannah väldigt mycket!
Sen la jag mig i soffan och sov till halv 2 elr något, och gick upp och kollade på hockey, och jag kunde verkligen inte sova. Tror jag somnade ordentligt vid 5 elr något.. Jag kan inte sova längre.. det är hemskt. Någon som vill byta liv med mig? ..

Någon bild från i måndags. som jag bjuder på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin

2010-12-29 @ 11:42:02
Postat av: annie

loveu <3

2010-12-29 @ 13:32:37
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0