27 December 2010

Godmorgon på er!

Min natt har varit så j**** hemsk, så det är helt sjukt..
Vid typ 7 så ringde det... Först tryckte jag bara bort, men när det inte slutade att ringa så svarade jag. haha, så elaka :( Dock fattade jag inte riktigt vem jag pratade med. Men Patrik och Nygren var med tror jag? Och Jacob? haha. Aja, dom tyckte iaf att jag skulle gå upp. Så det gjorde jag. Fast neeeee. Så jag somnade om. Och då drömde jag så sjutk hemska saker :( Usch vad jag hatar att drömma. Så jag vaknade vi 8 igen. Och började gråta som fan :( Sen somnade jag om, och vaknade nu, och det hade jag drömt ännu mer om det. Så självklart fick jag panik igen :( Synd om mig nu tycker jag...

Men nu ska jag bli på bättre humör. Så nu ska jag ner och äta frukost sen göra mig i ordning för att Hannah kommer hit. Så ska vi köra Just Dance 2 ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0