26 Deccember 2010

Hej på er!

Nu har jag precis kommit hem från stan! Har varit där med Hannah!
Hittade inte så mycket, men det var bra, för jag skulle inte köpa något heller.
Fast det blev 2 saker köpta! :) Och jag är super nöjd!
Nu ska jag byta om sen sticker jag till kusin och äter lite mat där, sen vidare till mina andra kusiner och ska kolla på hockey och spela wii !

Dagen/kvällen hos mormor var helt underbar! Ni får veta imorgon vad jag fick och så!
Är verkligen super nöjd! Så taaaaack så jätte mycket för allt!
Men nu ska jag byta om, vi hörs kanske senare ikväll ! Kram på er!


Fick detta underbara spel av mormor igår, så det här ska vi nörda ikväll och imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0