23 December 2010

Hej på er!

Kvällen/natten hos Annie har varit super mysig! När jag kom dit så kollade vi datorn och massa sånt, sen blev klockan 1 typ, då började vi kolla på American Pie - Band Camp . Den bästa American Pie! haha. Men sen ville dom andra sova, så då la vi oss, och jag och Amanda sov på en maddrass, och vi visste att det var hål i den eller något. Men vi ville sova på den ändå. Dock var jag inge trött när vi skulle sova, och då var klockan 3. Men jag somnade ganska fort ändå! Sen vaknade vi vid 10 typ. Och då låg vi på golvet (Y) haha. Inte så skönt!
Men nu har jag iaf kommit hem. Var med pappa och Tobias och handlade förut också!
Så nu ska jag städa lite och sånt, sen blir det myskväll med familjen skulle jag tro!


hihihi saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0