22 Deccmber 2010

HAHA ni vill inte höra hur jag skulle säga 22 December... Fail blev det iaf.

Godmorgon på er iaf!


Nu har jag precis stigit upp ur min säng, låg och lyssnade på musik först, men sen kom jag på " Det kanske är någon rolig inne på msn " Men det var det inte :(
Men nu blir det bara att ta det lugnt ett tag, sen ska jag va med Hannah!
Skulle egentligen sovit hos Annie inatt, men det blir nog idag ist! Mysigt värre!
Aja, jag skriver mer om hur dagen blir senare! Nu ska jag leta julklappar (a)
Vi var och köpt lite julklappar igår, sen skulle mamma och Tobias in och hämta ett paket på ICA och jag fick inte följa med, elakt! :( hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0