2 December 2010

Hejjj på er!

Nu har jag precis kommit hem från skolan, sista timmen var det idrott då blev det att åka skridskor. och jag har kommit på en sak. JAG SUGER.
Jag har varit as grym, men det märktes nog inte :( haha.
Skolan har iaf gått as fort ;o as gött, No:n gick super bra! Nu är skolan sådär rolig igen! Fast jag har haft hemskt ont i min handled idag! :( Fick panik ett tag :(
Men nu ska jag plugga SO sen ska jag och mamma åka till sundsta för att kolla gymnasie sak! fast jag vet redan vart jag vill gå! Men mamma ville åka och kolla så jag hänger med ! Men jag bloggar nog mer senare skulle jag tro!


Vet att ni gillar när jag är oseriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0