16 December 2010

Tjaa !

Här sitter jag och försöker få igång mitt bluetooh på datorn. Någon som vet hur man gör? Mamma har försökt, men hon kan inte heller, och hon jobbar med datorer.. ;o Så jag kommer inte kunna lägga in bilder på ett tag, och det suger.

Dagen har iaf varit bra, mysigt när vi är så få, och så är det ju lov snart, så vi gör ju inte så mycket heller. Fick reda på lite betyg idag också. Lite kung är jag ju!
Går bra för mig nu tycker jag! Är inte så dålig som folket tror ;o
Sen blev det att ta spruta. AJJJJJJ ont. Har fortfarande lite ont, men ondast gjorde det när Tobias skulle ta, jag skrek nästan, man såg hur ont det gjorde, ussssch, hahha. Men nu ska jag leta kläder inför imorgon ...
Har Boll & Dans dag imorgon, och vi ska ha ********. Fick inte säga vad vi hade?
Så nu måste jag leta kläder, inte så taggad. haha, varför så konstiga kläder? :(


Älskar att kolla på den här bilden, var så äckligt nöjd med mitt hår när jag hade slingat det, det blev bättre första gången om ni frågar mig. Tänk om jag inte gjort något med mitt hår? HEMSKT? JAAAA varkligen.
Klaga inte på bilderna. haha

Kommentarer
Postat av: annie

vadå konstiga kläder ? kommer bli grymt ! :D

2010-12-16 @ 17:45:31
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0