14 December 2010

Tjaaa !
Här är man tuff? ;o

Dagen i skolan har varit super bra, var as många borta i klassen idag.
Inte för att va elak, men det är gött när man är så få ! :) hihih
Sen blev det att åka in till stan och köpa julklappar till Annie! jag gillar inte att köpa julklappar, hittar inget, och det är så svårt. Men tillslut hittade jag och det blev massa bra saker! (Y) Sen satt jag och Hannah och chillade inne i mitt i city och klagade på allt folk som gick förbi, jag vet att vi inte är perfekta, men det finns värre folk faktiskt ;o hhaha.
Och nu har jag precis ätit lite, så nu ska jag plugga och kolla på pensionärsjävlar och  vem kan slå filip och fredrik, det är min nya drog. Jag älskar Filip och Fredrik, det är mina idoler seriöst, dom är sjukt coooooola!

"Du har under denna period skickat 2236 SMS. MVH Telenor"
Vad är det här? ;o det har gått en vecka och 1 dag? ;oooo



Aaaaaaaaaaaaaaw va söta dom är alltså... ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

saknar du mig inte? :(

2010-12-15 @ 16:33:45
URL: http://trilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0