13 December 2010 - Lucia

Hej på er!

Först ska jag säga att jag mår kunligt bra, bara en vecka kvar tills vi slutar, och det känns som det bara är att chilla dom sista dagarna. Dom satte betygen idag, och jag måste säga att det känns bra. Hoppppas verkligen att jag fick VG i musik. Spelade för honom idag, och jag tyckte jag var duktig ! (a)
Och jag sjöng också. Skulle sjunga med Annie och Jonna, men jag fick sjunga själv. Vet ej varför. Och jag kan inte sjunga själv, det är hemskt :(
Dom sista lektionerna var det bara att ta det lugnt, och på rasten hade jag, Olle och Rikie så sjukt roligt. Så charmiga killar asså, haha.

Skulle vart med Hannah idag, men det blev inte så, så det blir bara att ta det lugnt idag. Datorn hela dagen antar jag, gött det! :)



2 bilder från igår, var ute med mamma, tobias och lina och tog lite kort (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0