11 December 2010

Godmorgon på er!

Här sitter jag och ska börja göra mig i ordning nu. Det har varit en jobbig morgon på för Tina. Men nu känns det bra. Idag blir det iaf att va med Hannah, och vi ska på lucia i ishallen. Är det något jag älskar med julen så är det lucia och jullåtar. Det är det mysigaste som finns. Älskar att sjunga jullåtar ! Tror inte Hannah var så taggad på att åka till ishallen för att se lucia. Men jag tvingade henne. hihihi.
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på för något roligt, men vi kommer på något trevligt.
Jag tycker jag har varit duktig. På 5 dagar har jag skickat 1400 sms ;o kommer inte gå bra för mig den här månaden ;o
Men nu ska jag göra mig i ornding, vi hööörs senare skulle jag väl tro
/Tiiiiina


Kommentarer
Postat av: annie

haha tjocka gosiga barn <3

2010-12-11 @ 19:35:33
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0