10 December 2010

Godkväll mina kära läsare!

Nu har jag precis kommit hem från Hannah, nästan iaf. jag kollade klart på idol förut. Men nu sitter jag här och är sjukt trött så det är helt sjukt. Dagen har iaf varit super mysig. Skolan gick as fort. Slutade ju kvart över 1 idag, men jag stannade i skolan till halv 4 typ. Fråga inte varför. Fast om ni måste veta så var jag social med Anton, han såg så ensam ut, så jag satt med han i tusen år typ. Sen stack jag till Hannah, och jag hade världens problem, jag hade akut på toa, men jag ville inte gå på toa. Då råkade Hannah illa ut vill jag lova. HAHA. Sen stack vi till mig och hämtade pengar, för jag skulle och ätaaa kebab. Varför kändes det som det hände något roligt där? ;o Sen vidare hem till Hannah och känna äcklig lukt från tacos. jag fattar verkligen inte vad som är så gott med det? Helt ärligt alltså? Och självklart så kollade vi på idol också! Helt sjukt vad tiden har gått fort. Det är redan slut ;ooo

Men nu ska jag vara social med folket! (Y) Tack för dagen underbaraste Hannah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0