TACK HAMPUS! :)

Hej på er!

Allt bra med er idag? Själv är det väl sådär!
Kunde vart bättre, men har vart sämre, så det här blir bra!
Har haft hur jävla ont i huvudet, och mått illa och sånt.
Har inte ätit något sen i onsdags, så jag är lite hungrig, men kan inte äta.
Men jag mår mycket bättre nu än vad jag gjort tidigare idag!
Det är tur att man har sina vänner som alltid ställer upp (L)



Dagen igår var iaf riktigt rolig!
Började med att jag mötte upp Hampus, och vet ni?
Han är jätte söt, jag fick en coca cola vanilj av honom, som present
eftersom jag fyller år snart, så tack Hampus ! ♥
Sen hem till Annie och se "the last song" som jag sett några gånger nu.
Sen skulle jag hem och äta, och Hampus också, så vi åkte hem.
Men jag kunde inte äta något, efter det åkte jag och lämnade in filmen.
sen åkte jag och Annie till Hampus och var hos han ett tag, sen gick vi till
ICA när det spöregna typ, det var riktigt roligt vill jag lova!
Tina: "Han hade bakslick!"
Annie och Hampus typ: "Nej backslick*"
Alla dog av skratt seriöst, usch hahah! Men man kan säga så...
Efter det tog vi oss en sväng förbi Hallersrud elr hur det stavas och satt där.
Efter det skulle jag och Annie hem, så vi cyklade riktigt drygt hem, så det
tog ungefär 35 min att cykla, haha, men det är gött!
Och jag måste säga att jag saknade Annie och Hampus otroligt mycket.
Hade glömt bort hur kul det var att va med er! :) Ni gjorde dagen super! :D

Kommentarer
Postat av: hampuss :*

bara för att du gör hela dagen bra tina! ;)

2010-08-06 @ 13:27:29
Postat av: Sara

Sv; Ja :D:D

Vad handlar The last song om?

2010-08-06 @ 23:13:23
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0