Taaack för dagen!

Tjaaa!

Hur har eran dag vart idag då? Själv har min vart super bra!
Jag mötte upp Hannah, så åkte vi till ica, sen blev det hem till mig och göra pizzabullar, haha! Dom blev väldigt roliga, ni får se bild senare!
Ska sno några från Hannah, för jag glömde min kamera, haha!
Sen kom vi på att vi skulle göra oss en smootie elr hur det stavas, så då åkte vi till OK och köpte mjölk och yougurt, elr hur det stavas, haha!
Så gjorde vi det, och det blev as gott faktiskt!
Sedan åkte vi till Hannah, för hon skulle äta, och då kom vi på att bröllopsfotografen gick på TV idag, så vi åkte hem till mig för att kolla på den!
Och nu har hon precis åkt hem, för hon skulle duscha!
Så nu sitter jag här och väntar på mat! om jag får någon... hmm..

Imorgon kanske det blir att åka till Karlskoga, för att träffa en människa!
Haha, får se om det blir så, men det hoppas vi på, elr hur Hannah?
Kommer bli sjukt kul isf! hihihi!


Men nu ska jag kolla klart på bröllopsfotografen, vi hörs senare, elr imorgon!
Pusssss på mina söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0