Sticker till Annie!

Nu ska jag möta upp Hampus, sen åker vi till Annie och kollar på
"the last song" jag är dock ganska trött på den, men jag älskar den ändå!
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, det är ju inte så fint väder!
Men vi hörs senare skulle jag tro! Hoppas ni får en bra dag! 



Dagens:

Humör: både och
Problem: hittar inte min tröja jag ska ha på mig
Kläder: underkläder, mjukisbyxor, linne
Plus: Fyller år snart, och nya sms!! :D 
Minus: ont i magen! :(
Frisyr: en bulle! hehe
Låt: hmm.. who owns my heart
Händelse: Massa kul
Dagens drog: heat lotion tror jag det heter?
Dagens måste: städa rummet typ
Saknad: saknad och saknad, men min sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0