Mysig stund på stan!

Nu har jag precis ätit lite mat, var dock inte så hungrig, för jag
och Hannah har typ tryckt as mycke mat på stan, haha!
Vi skulle åka in till stan, och så är det ju nya bussar och allt
så det var as krångligt tyckte jag, så det tog ett tag innan vi åkte dit
men när vi väl kom dit, så köpte vi oss mat, så satt vi där ett bra tag!
Och det var sjukt roligt folk där, det var en kille som var as söt, men
välidgt liten, elr ah, liten och liten, han var väl typ 96a elr något.
Men han såg väldigt liten ut, och så var han med tjejer som var typ 17?
Aja, sen gick vi runt lite, köpte bara en söt t-shirt som Hannah tyckte
jag skulle köpa, sen gick vi mest runt och pratade och så!
Så det var riktigt mysigt tycker jag, massa skratt blev det ändå!

Men nu ska Tina Griberg hoppa in i duschen, ni får nog se bild på min
nya t-shirt sen när jag har duschat! Tack för dagen älskling!
Älskar dig sötnos, och kommer alltid finnas där för dig! ♥


Så skön bild

Kommentarer
Postat av: Hannah

Dagen var massa mys! Och det var du som gjorde den så himla bra. Tack för att du finns hade aldrig klarat det utan dig, älskar dig! <3

2010-08-24 @ 19:30:07
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0