Liseberg

Idag skulle jag ju åkt till Liseberg med Annie, men jag har glömt
att säga att det inte blev något, för det var så få som bokade liksom.
Så det blev inget, och det är riktigt surt, för jag älskar Liseberg!
Jag har ju vart på Liseberg 2 år i rad med Annie, och det har
varit så sjukt kul! Så jag vill verkligen dit med henne iår också.
Och så var det tänkt att vi skulle träffa Viktor där borta också!
Så det var riktigt tråkigt. Men jag ska försöka att komma dit
någon annan gång i sommar, för jag vill verkligen dit!


Bilder från sommaren 08


08


08


08


08


08


08

JAg saknar liseberg så sjukt mycket så ni vet inte!


09


09
Det första pappa gjorde när vi kom till liseberg, vann 2 kg toblerone!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-03 @ 09:24:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0